Sunday, September 14, 2008

A Major Bomb...

..of pictures of my young baby from this morning. The weather was amazing, sunny and warm yet brisk. A perfect day for my model to do some work...hihi...

Above: Practicing stacking with my baby

Above: How beautiful is he not on this pic? He looks so much like
his dad when he tucks his ears back. Me like. :)

Above: Yet another "daddy look alike" pic.

Above: Doing what he loves the most - RUNNING!

Above: My boy is a true athlete, he proves that on this pic and the ones to follow.


Sunny Fall Greetings from Ö, Sweden!

ps. The WP training went good yesterday. Jay was passed out for the rest of the day pretty much. And dinner with Rich & Tatiana last night was great fun... fabulous food and great company - a perfect evening if you ask me.

Ciao!

4 comments:

Anonymous said...

Jag vill ju, men jag är rädd att min ekonomi inte skulle klara av en sådan påfrestning... :(

Anonymous said...

tjena fan!!
nej jag tyckte inte att filmen var så bra..ja jag älskar filmer jag plöjer alla sorts filmer ha,ha..filip hjälper mig att fixa ifrån datorn..
kram Freddan

Anonymous said...

Ja, det underlättar en hel del, mardrömmen hade väl varit att åka till Örebro eller Linde eller liknande varje dag! Pizza på fredag kväll? Eller är ni bantarbjörnar? :)

Anonymous said...

Fast, kom på en sak, du kanske är mitt uppe i födelsedagsfirande då med släkten? Alltså fredag kväll med pizza och så....!