Monday, February 16, 2009

Buenas Tardes


I started my Spanish class today… so from now on, I will only speak Spanish. Haha.. only joking.;) Yesterday, I got a crash course in Photoshop by “cousin M” which I’m truly grateful for. Muchos Gracias! Let's hope I will be able to put it to use too. ;)
I have big plans for tonight - at 8pm I'm watching a design show on TV which is followed by Lipstick Jungle at 9pm. As you can hear, I’m a very busy person. :)
Adios.
_____________
I dag började min spansk kurs, så nu jäklar, nu är det bara spanska som gäller …hmm, eller hur det nu var. ;) Igår fick jag en snabbkurs i Photoshop av ”kusin M”, mycket uppskattat och lärorikt. Muchos Gracias! Får hålla tummarna för att det var något som fastnade, men det tror jag, lekte lite med det senare igår kväll och då kom jag i alla fall ihåg det mesta. ;)

Ikväll är det TV som gäller - Design: Simon och Tomas följt av Lipstick Jungle. Ja som ni hör, har jag fullt upp. ;) Nu är det dags för lite krubb
.
Adios.

4 comments:

Unknown said...

Ohh avis, vad har du fått tag på Photoshop, fick hjälp av en kompis med att få i gång ett men det vill sig inte ;(

Hoppas att spanskan går bra kraaaaaaam

Jennie said...

Vad kul att läsa spanska!
Det har både jag och Magnus funderat länge på att lära oss...
Men man får ju inte "tummen ur" liksom! Såg föresten att min son hade skickat ett meddelande här, att han ville träffa MrL och han skrev på engelska, jag blev imponerad! Ja, han vet ju vad han jobbade med i LA, det tyckte han va` coolt sa han ha,ha. Vi får väl lov att komma & hälsa på ngn gång när vi är till Ö-b. Pontus älskar att tala engelska men jag är ju mindre bra på det hi,hi.....
Ha det så bra
Kramar jennie

Amber and Nala said...

Try to relax a little tonight. ;) I have the same kind of busy schedule. :) Cool that you got a Photoshop crash course...sooo lucky!

Dughallmor Beagles said...

Hóla mi amigos! (Mum also wants to learn Spanish and knows a little, but she couldn't find an upside-down exclamation mark!)
We look forward to reading what you learn in Spanish....and looking at what you learn in Photoshop, though your photos are always beautiful anyway :D
Hasta luego....y....Slobbers xx