Thursday, July 22, 2010

An attack gone somewhat wrong

I saw an intruder on our yard yesterday. I told Jamie to get in position ...

Me: "Jamie, ATTACK!"


Jag såg en inkräktare på vår tomt igår så jag sade till Jamie att göra sig beredd ...

Jag: "Jamie, ATTACK!"




And attack he did, however it wasn't an intruder .. it was Jamie's Grandpa...

Och attackerade gjorde han, men det visade sig inte vara någon inkräktare .. utan det var bara Jamie's morfar.





Me: "Ooops, sorry ... my bad, my bad... Jamie let go of your grandpa's leg, preferably right away... or I guess if you're enjoying yourself you can hang on a bit longer" :D ;)

(ps. I hope you understand I'm only joking! Between the 2 of them, I'm not sure who enjoys this game the most. My Dad or Jamie?! :D)

Jag: "Ooops, förlåt, mitt fel! ... Jamie släpp morfars ben, gärna på en gång ... eller ja, bit ett tag om du vill" :D ;)

(ps. hoppas ni förstår att detta bara är lek. Vet inte vem utav dom som tycker det är roligast men det är lika kul varje gång. :D).

No comments: