Monday, August 17, 2009

The Summer Is Over

In this part of the world the summer is pretty much over. Sad but true. If one can call it summer in the first place. It feels like it's been raining most of the time. :(

Anyhow, there has not been many updates on the blog and I guess I could blame it on not having a computer. My computer is getting serviced and I'm borrowing one for the time being. I have a lot of pics in my regular camera but I don't want to download it here. However, I did download the pics I had taken with my cell phone... so stay put, and I will make them available here on the blog. I have no photoshop or anything like that on this lap top, so the pics are as is.
Sommaren är i stort sett över, nog känns det som så i alla fall. Sorgligt men sant. Om man överhuvudtaget kan kalla det sommar när det mestadels bara regnat. :( Ja förutom några riktigt varma dagar men dem var få i antal.
Bloggen har inte uppdaterats så mycket och jag antar att jag kan skylla på att min dator är inne på service ... fast jag har faktiskt lånat en dator under tiden. Jag har en massa bilder i min "vanliga kamera" men de vill jag inte ladda ner här, men jag laddade precis ner ett antal bilder från min mobil istället. Tänkte jag skulle lägga ut dem här på bloggen men nu har jag inget photoshop eller något annat program så bilderna är verkligen as is. Bilderna kommer inom kort.

No comments: