Monday, May 25, 2009

What did I do to deserve this?


I received these beautiful flowers from Ida the other day (my friend Jennie's daughter) and for no apparent reason. Isn't that super cute or what?!! Not only did I receive that, she had also written a poem about James. :) Too bad it's in Swedish but trust me, it's a really cute poem.
Jag fick dessa vackra blommor från Ida (min vän Jennie's dotter) helt utan anledning. Hur gulligt var inte det??!!! Inte nog med det så hade hon skrivit en dikt om James. :) Tyvärr fungerar inte min scanner just nu annars hade jag scannat in dikten (och det fina brevpappret). Men här kommer i alla fall dikten.
"James han är en hund, go och lite rund. Han far fram som en raket och kanske över ett staket. Han är go och glad som en kexchocklad".




TACK, IDA - du är min idol! ;)

5 comments:

stina said...

Va gulligt, tänk om alla va så snälla mot varandra vilken bra värld vi skulle ha då. Kramar

Jennie said...

Ha,ha! Den ÄR verkligen bra! Stämmer in (utom att han inte är särskilt rund!)annars är den klockren dikten!
Kram Jennie

krista said...

vilken gullig dikt och stämmer så bra på james...

Madde said...

Haha den var bra, Ida hon kan hon!!!

Amber and Nala said...

How sweet....wish I understood the poem. ;)