Friday, December 03, 2010

Short walks


We have started taking Billy for some short walks (only about 10 min, before he was only allowed to go outside to pee & poo) once or twice a day and it's going well. He's starting to look really good if you ask me. :) I hope his physical therapist will agree when she sees him on Monday again. Damn, I love this cute baby!
_________________________
Billy har börjat få gå på en eller två kortare promenader per dag, vi snackar endast 10 min åt gången för tidigare har han bara varit tillåten att gå ut för att pinka och bajsa ... och han är så glad över att få vara ute. :) Har åkt ut till WP klubben med honom i två dagar i rad och gått där, och det bara spelar med honom. Det märks direkt när vi kommer hem att han då kan slappna av på ett annat vis. Jag är så glad för hans skull och jag tycker han ser riktigt bra ut. Hoppas att sjukgymnasten tycker detsamma när hon ser honom på måndag igen, för då blir det simning för herren. Hittills har det bara varit water treadmill. Fr.om. nästa vecka är det även tänkt att the B ska gå på rehab 2 ggr i veckan, så det blir en gång här i stan (på water treadmill) och så fortsätter vi åka till Strömsholm en gång i veckan (för simning) tills vidare. Han är så jäkla söt, Billy Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! :)

4 comments:

houndstooth said...

I hope he recovers and can really enjoy being out and about soon!

Unknown said...

He is a handsome guy! Hope he has a speedy recovery!

Sara said...

jag tror jag såg Mr L och James i lördags..:) vid ekerhallen..bor ni där?

Karoline said...

Vi håller också tummarna. Duktiga ni är. Ge Billy en kram från oss.