Monday, November 08, 2010

Search & Physical Therapy




James got some search training last Thursday & Friday. He loves it! :) On top of that I managed to throw one of his toys up in the tree after he was done. Don't ask me how I managed, but I did. James went crazy and wanted to climb the tree! :)
****************
ps. Billy has started physical therapy. He has another session tomorrow and hopefully I will remember to bring the camera so I can take some pics of him. A full "Billy Update" will come tomorrow. ;)
__________________________________

James fick träna uppletande både i torsdags och fredags. Han tycker det är toppen kul! :) Och efter fredagens träning lyckades jag med konststycket att kasta upp en av hans leksaker i ett trä. Fråga mig inte hur det gick till, för det kan jag inte svara på, men lyckades gjorde jag. James blev galen och skulle upp i trädet efter sin leksak. :)
****************
ps. Billy har påbörjat sin rehabilitering. Det är rehab i morgon igen så då ska jag försöka komma ihåg att ta med kameran så en lite bättre "Billy uppdatering" kommer imorgon. ;)

1 comment:

Unknown said...

James seems to have so much fun on trying to climb up the tree!

Can't wait to hear about "Billy update".