Friday, June 18, 2010

Useful once again






I have had today off. Nice! :D
After having taken care of some errands in the City, we headed for the country. The furry boyz LOVE it here!
The super cool collar James is wearing is a collar I purchased about 10 years ago for either Alih or Carlos when they were about a year old (I have 2 almost identical collars). Too bad a Rottie grows so much between the age of 1 to 3 ... hihi... 'cause my Dream Team could only wear their collars a short while before having outgrown it. Now, MANY years later... I found them stashed away... they made it all the way to Sweden from LA ...and can once again be put to use.... :D
__________
Idag har jag varit ledig. Superhärligt! :D
Efter att tagit hand om en massa ärenden hemma i stan styrde vi bilen norröver och landet. De håriga killarna älskar att vara här!
Det supercoola halsbandet James har på sig är ett halsband jag köpte för ungefär 10 år sedan åt antingen Alih eller Carlos när de var runt året gamla (jag har 2 nästan identiska halsband). Tänkte väl inte speciellt mycket på att en Rottie växer/förändras enormt mycket mellan åren 1 t.o.m. 3 när jag gladeligen hostade upp X antal dollar. *fniss* Det var med andra ord inte länge som dessa halsband passade på mitt Dream Team. Nåväl, nu ... många år senare dök de upp igen. Tänka sig att de kom med enda från LA till Sverige... och kan återigen användas. :D

No comments: