Wednesday, October 14, 2009

Back on Track


Alih's new and cute cover was returned today as I ordered a Back on Track cover for him instead. I already have leg wraps for him from Back on Track so I did have this company in mind, but I guess I was too cheap when it boiled down to it . ;) However, after having been recommended the Back on Track cover by a breeder last night (who also recommended to me the great food James is currently on!) I decided - what the heck! Nothing's too expensive for my old boy. ;) Since he's never actually cold I ended up buying the cover that's not as thick. Let's cross our fingers it will work for him. :)

______
Alihs fina blårutiga täcke lämnade jag tillbaks idag. Istället beställde jag ett Back on Track täcke åt honom. Jag har redan benskydd åt honom från det här företaget så jag hade BOT i åtanke från första början, men så blev jag för snål helt enkelt. Fast när jag igår blev rekommenderad (av en uppfödare) att köpa ett Back on Track täcke till honom, var det inte så mycket att tänka på längre. Speciellt inte när det var samma person som rekommenderade mig den jättebra hundmaten som James numera äter! (Jobbar du åt RC & Back on Track, N?? :)) Köpte det täcke som inte är så tjockt då Alih egentligen inte är kall av sig. Hoppas det blir bra! :)

2 comments:

Nicole said...

BOT Är skit bra, hade det till mina hästar. :)

Stina said...

Jätte bra täcke, du kommmer bli kanon nöjd. Promise!!! Kramar