Monday, June 08, 2009

I'm coming to get you...


7 comments:

Linda said...

Hahaha...vilka coola bilder på snygg james!! Kram!!

Stina said...

Ja men kom till mig, jag skulle pussa dig tills du svimmade. Puss på dig!

Jennie said...

ja,ha...hur gick det där då?? Stod du på benen eller? (hi,hi..)

Karro, Cino & Alf said...

Vad söt han är... Vad fint ni bor, underbart med staket runt hela tomten... lyx, så vill jag också ha det.. :)

Sofia said...

Nej James!! Du är alldeles för söt! Jag har skrivit det förut, men du är precis som ett blåbär och den där blicken är bland det finaste av allt.

Puss på dig vackre James=)

Amber and Nala said...

Oh James, you certainly know how to make a girl turn red in the face! :0 Thanks for your lovely compliment. Looks like you were having fun running today...did I tell you that this person we met the other day was talking about Staffordshire Terriers! I thought of you of course. :)

Kisses,
Nala

Karro, Cino & Alf said...

Å det missade jag... men underbart att ha den möjligheten att åka ut när som helst till landet.. :)
Hoppas ni får en bra dag.
Kram