Friday, May 15, 2009

My BOYZ in Norway

I found this clip on Mr. L's lap top. It must be from our vacation in Norway during the summer of 2006. My beloved babies - my soul mates. It's scary to see how much Alih has aged since then, he became old soon after we lost Carlos. His beloved brother. Now, Alih is old and stiff, and his crazy behaviour (of which we've always loved) has pretty much vanished. He's still amazing though! And lets not forget my beloved Carlos, my absolute SOUL MATE, our big BABY BOY (you can even hear Mr. L refer to him as "the Baby Boy" on the clip;)). We miss him sooooooo much! Despite great sadness of not having Carlos with us anymore, I feel truly fortunate for the many wonderful years we had with him.

ps. Alih is closest to the camera.

Jag hittade den här filmsnutten på Mr. L's lap top. Det måste vara från vår semester i Norge, sommaren 2006. Min älskade hundungar - mina soulmates. Det är otäckt att se hur mycket Alih har åldrats sedan det här filmades. Han blev snabbt gammal efter att Carlos gick bort, hans älskade brosa. Nu är Alih istället gammal och stel, hans galna personlighet (som vi alltid älskat) har i stort sätt försvunnit. Men han är fortfarande supercool och världens mysigaste! Och så min älskade Carlos så klart, min absoluta SOUL MATE, vår stora BABY BOY (ni kan t.o.m. höra Mr. L kalla honom för det på clippet;)). Fy vad vi saknar CARLOS! Trots stor sorg och saknad efter Carlos känner jag mig väldigt lyckligt lottat när jag ser dessa filmsnuttar, för vi hade helt underbara år tillsammans.

ps. Alih är närmast kameran.

1 comment:

Amber and Nala said...

That is very sweet when Mr. L refers to him as baby boy. :) They are always our babies huh....no matter what age. Now I understand why parents always look at their kids as their babies regardless of if they are grown and have kids of their own. :)

Have a great weekend!

Amber & Nala