Monday, March 30, 2009

The Daily Wag


Who doesn't know who Martha Stewart is, right? Well, now it's time for the world to get to know her dogs as well. Her 2 French Bulldogs (Francesca & Sharkey) have their very own blog called The Daily Wag. :) To be honest, I did not know she had dogs. But then again, I'm not the biggest Martha Stewart-fan, convict that she is and all. ;) However, knowing she likes dogs, I all of a sudden like her a lot better. ;)

Jag tror väl att även de flesta svenskar vet vem Martha Stewart är eller? Nu får dock "superkvinnan" lite konkurrens från sina hundar som skaffat sig en alldeles egen blogg. *fniss* Jag hade faktiskt ingen aning om att Martha ägde hundar men det gör hon tydligen, och genast tycker jag lite bättre om henne måste jag erkänna (ja för egentligen är jag inget fan av kåkfarare Martha). Hennes hundar heter Francesca och Sharkey och är av rasen French Bulldog. Deras blogg heter The Daily Wag. :)

3 comments:

Anonymous said...

Men hallå Lina?!?! Det vet väl alla, hon har haft en chowchow också men den kanske är borta nu? Hundarna brukar faktiskt vara med i hennes program ibland, som för övrigt är ett jättebra program för oss hemmafixare. Kram Madde

Amber and Nala said...

That's funny! I kind of like some of Martha's stuff but most of it is way too complicated for me. :) I actually just amde a pasta recipe from one of her magazines tonight. :) Anyway, her dogs are very cute. :)

Amber

Anonymous said...

Hade jag gärna gjort men jag hittar den inte ;) Adda mig på msn eller skicka mail på n.arnell@hotmail.com, och ja jag har gjort min hemsida själv. kram Nicole